با حضور 25شرکت کننده؛

مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان استان قزوین برگزار شد

مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان استان قزوین با حضور ۲۵ شرکت کننده روز جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قزوین، این مسابقات ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۹خردادماه از محل باغ فدک بام قزوین با حضور ۲۵شرکت کننده، اعضای شورای شهر قزوین و عوامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان قزوین اجرا شد.

شرکت کنندگان در اولین توقف خود، به منظور گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در محل یادمان شهدای گمنام برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا توقف کردند.

سپس پس از طی ۵۰ کیلومتر از مسیر های مشخص شده از مرکز و داخل شهر در نهایت به محل خانه امید شهرستان قزوین که به عنوان نقطه پایانی تعیین شده بود، رسیدند.

گفتنی است، طی مراسمی همراه با موسیقی زنده، «صالح سعادتی» مدیر استان پس از توضیح درباره مسابقه رالی، به برگزاری جشنواره ورزشی استان و مراسم نکوداشت ۲۵ ذالحجه در سال جاری اشاره کرد و بازنشستگان و شرکت کنندگان حاضر را به مشارکت فعال و حضور در برنامه های سلامت محور ، ورزش و گردشگری دعوت کرد.

در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقه رالی، جوایزی اهدا شد. سودابه زند و مهسا اشوری به عنوان نفرات اول؛ بیتا اشوری و رضا نانکلی به عنوان دوم و مهدی فلاح و فخری خلیلی زاده نیز به عنوان سوم دست یافتند.