در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان هرمزگان؛

عملیات اجرایی پروژه مسکونی، اداری و تجاری ۱۸۰۰ واحدی صندوق بازنشستگی کشوری در بندرعباس آغاز شد

آیین کلنگ زنی پروژه مسکونی ، اداری ، تجاری ۱۸۰۰ واحدی داماهی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای طرح جهش مسکن دولت سیزدهم برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، این آیین برای اجرای پروژه ۱۸۰۰ واحدی داماهی صندوق بازنشستگی کشوری در استان هرمزگان با حضور دکتر «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، «مجتبی معین وزیری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، «محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، روسای کانون های بازنشستگان استان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

«مهدی دوستی» استاندار هرمزگانی نیز در سخنانی تصریح کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم که وعده دولت در حوزه مسکن را عملیاتی کنیم و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که با وجود دشواری های موجود، مسکن تکلیفی استان را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان هرمزگان، ادامه داد: آغوش ما به روی سرمایه‌گذاران کاملا باز است و ما به آن‌ها به عنوان ناجیانی که می‌توانند تمام شاخص‌ها در استان را ارتقا دهند نگاه می‌کنیم چرا که با گوشت و پوست خود درک کرده‌ایم که با اعتبارات محدود دولتی نمی‌توان به توسعه همه جانبه دست پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، ادامه داد: تاکنون ۳۶ هزار پروانه ساخت در استان هرمزگان ذیل نهضت ملی مسکن صادر شده و ۱۵ هزار واحد بندرعباس نیز کارهای اولیه، طراحی‌ها و اتتقال تجهیزات انجام شده است و منتظر فرصت مناسبی برای کلنگ‌زنی هستیم ضمن اینکه واحدهایی که تعاونی‌ها درحال ساخت هستند بیش از ۸ ماه است که آغاز شده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اراضی ۱۲۲ هکتاری را برای احداث مسکن صنایع تخصیص داده‌ایم و اراضی هزار هکتاری هم که بنا است برای نهضت ملی مسکن در بندرعباس تخصیص پیدا کند در شورای عالی مسکن است و امیدواریم در دو هفته آینده کارهای نهایی‌اش نیز انجام شود.

۱۸پروژه مسکونی و تجاری در سطح کشور اجرا خواهد شد

«ابوالفضل شاه علی»، مدیرعامل هلدینگ صبا عمران صندوق بازنشستگی کشوری در این آیین گفت: این پروژه ۱۸۰۰ واحدی شامل واحدهای مسکونی، تجاری و اداری است که با زیربنای ۴۳۶هزار مترمربع در شهر بندرعباس اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه قرار است ظرف مدت ۴۰ماه اجرایی شده و به بهره برداری برسد، افزود: این پروژه یکی از ۱۸پروژه صندوق بازنشستگی کشوری در سطح ایران است که امروز در استان هرمزگان و شهربندرعباس کلنگ زنی می شود.