در سال مهار تورّم و رشد تولید و با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛

خط تولید جدید مجموعه فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس افتتاح شد

خط تولید غذای حیوانات شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس، با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح و از ۲ محصول تولیدی این خط رونمایی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس، در آیین افتتاح و بهره برداری از این خط تولیدی جدید که با حضور «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه برگزار شد، «علیرضا میرزاوندی» سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فرآورده های شیلاتی بندر عباس گفت: در سال جدید و در راستای تحقق شعار سال، توجه ویژه‌ای به افزایش تولید و نوآوری شد و اقدامات قابل توجهی در سال گذشته با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه «عملیات تحقیق و‌ توسعه تولید غذای حیوانات پایان یافت» افزود: در سال جدید با همت متخصصان مجموعه تولید این نوع محصولات آغاز شده است.

میرزاوندی با تاکید بر اینکه «راه اندازی این خط توسط متخصصان فنی شرکت و با دانش روز صورت پذیرفته است» افزود: راه اندازی این خط تولیدی با دستگاه های بدون استفاده شرکت توسط تیم‌ فنی شرکت به روزرسانی و‌ جهت تولید این محصول اورهال شده اند تا نیازی به سرمایه گذاری یا هزینه جدیدی وجود نداشته باشد.

گفتنی است، این خط تولیدی روزانه ظرفیت تولید ۲۰ هزار قوطی غذای حیوانات را دارا است.

همچنین این طرح، علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر نیروی انسانی بومی، با توجه به بازار صادراتی، سودآوری مناسبی را برای این مجموعه فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این محصول با توجه به انجام آزمایشات متعدد و نیز استفاده از گوشت سیاه ماهی جز برترین کنسروهای غذای حیوانات به شمار می آید که با برترین نمونه های خارجی برابری می کند.