مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد:

حضور پزشک عمومی یکی از عوامل مراجعه بازنشستگان به خانه مهر یزد است

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد حضور پزشک عمومی درخانه مهر یزد را یکی از عوامل مراجعه روز افزون بازنشستگان به این مرکز فرهنگی عنوان کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان یزد، «محمود زارع شاهی» در این ارتباط گفت: خانم دکتر کرباسی که چندین سال است در خانه مهر بازنشستگان یزد فعالیت دارند، با ویزیت و تشخیص دقیق، برخورد مناسب و تجویز داروهای صحیح باعث شدند هر روز بازنشستگان بیشتری جهت ویزیت و چکاپ به خانه مهر یزد مراجعه کنند.

در همین زمینه، آقای بهفروز یکی از مراجعین به پزشک عمومی خانه مهر یزد می گوید: مشکل مفصل دست و درد شدید داشتم که پزشکان متخصص از تشخیص و علاج آن درمانده بودند؛ ولی پزشک خانه مهر باتشخیص صحیح بیماری ام را درمان کردند.

به گفته وی، برخورد مناسب و تشخیص صحیح ازمشخصه های یک پزشک حاذق دانست و از وجود پزشک در خانه مهر یزد قدردانی کرد.

آقای قادریان، از دیگر مراجعین به پزشک عمومی خانه مهر یزد به حُسن برخورد و تشخیص صحیح پزشک این مرکز اشاره کرد و از ارائه این خدمت به بازنشستگان استان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، بازنشستگان مراجعه کننده به خانه مهر، حضور پزشک عمومی در خانه مهر استان یزد را مناسب‌ ارزیابی کردند که باعث شده بجای مراجعه بازنشستگان به درمانگاه ها یا اورژانس ها و تحمل صف های طولانی استرس زا، بتوانند در خانه مهر ضمن دورهمی دوستانه، از وجود پزشک نیز بهره مند شوند.