مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات بازنشستگی برای کلیه ادارات آموزش و پرورش خوزستان

کارگاه آموزشی یک روزه قوانین و مقررات برای کارشناسان مسئول و کارشناسان امور اداری کلیه مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان، «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با اعلام این خبر افزود: در مهرماه هرسال، چند هزار نفر از شاغلین آموزش و پرورش بازنشسته می شوند که باید نسبت به برقراری به موقع حقوق این عزیزان اقدام شود.

رشادتمند ادامه داد: بنابراین در همین راستا و برای تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی، صدور به‌ موقع احکام بازنشستگی بازنشستگان جدید در مهرماه سال جاری و در نهایت ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف و مشترکین، مدیریت استان اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه دانش افزایی برقراری حقوق بازنشستگی و بازبینی قوانین و مقررات کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه یک روزه با تدریس کارشناسان امور فنی و بازنشستگی و درآمد صندوق بازنشستگی استان خوزستان برگزار شد، گفت: در این کارگره آموزشی کارشناسان مسئول و کارشناسان امور اداری کلیه مناطق و نواحی تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان به میزبانی این مدیریت در اهواز حضور داشتند.

او تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری از اول تیرماه آماده دریافت و بررسی پرونده های بازنشستگی آموزش و پرورش با توجه به تنوع سوابق فرهنگیان عزیز و لزوم تعیین تکلیف به موقع این سوابق و نواقص احتمالی است تا از تاخیر در صدور احکام بازنشستگی جلوگیری شود.

در این کارگاه آموزشی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز با اشاره به وجود تعداد زیاد پرونده بازنشستگی جدید در سال جاری خواستار توجه جدی و دقت کارشناسان امور اداری کلیه مناطق و نواحی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ارسال پرونده های بازنشستگی به صندوق بازنشستگی کشوری شد.

وی افزود: عملکرد صحیح همکاران ما در این مقطع حساس و سربلند خارج شدن از این وظیفه، باعث بیمه شدن امور در سال های آتی برای آموزش و پرورش خوزستان خواهد شد.