مدیر صندوق بازنشستگی استان لرستان:

آغاز جشنواره ورزشی بازنشستگان در لرستان/ نفرات برتر دارت و شطرنج مشخص شدند

پنجمین جشنواره ورزشی مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری استان لرستان از ۴ تیرماه آغاز و در ۸ رشته ورزشی تا ۲۰تیرماه ادامه خواهد یافت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان لرستان، در راستای ترویج فعالیت‌های ورزشی سلامت محور، پنجمین رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری همزمان با مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت استانی و در دو بخش «انفرادی» و «همگانی» آغاز شد.

رشته‌های ورزشی این جشنواره:
الف) انفرادی: ۱-شطرنج ۲-تنیس روی میز۳-دارت ۴-تیراندازی با تفنگ بادی ۵-شنا کرال سینه
ب) همگانی: ۱- دومی‌دانی (دو امدادی ۴۰۰ متر) ۲-پتانک(پرتاب گوی فلزی) ۳- فوتبال دستی

مدیر صندوق بازنشستگی استان لرستان تفاوت این دوره از مسابقات در استان لرستان را رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان بازنشسته نسبت به دوره های گذشته دانست و افزود: نفرات برتر به مسابقات منطقه‌ای استانی اعزام می‌شوند و با استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان رقابت خواهند کرد.

«صادق نیکدل» با اعلام این که در استان لرستان ۲۸ نفر به مسابقات منطقه‌ای که آبان ماه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد، گفت: نفرات انتخابی منطقه‌ای به مسابقات کشوری که بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

نتایج رشته دارت:

بانوان: نفر اول صدیقه گلی / نفر دوم فرشته حسنوند
مردان: رضا تیموری نیا، رسول قاسمی و علی حسینی به ترتیب اول تا سوم شدند.

نتایج شطرنج:

رشته شطرنج روز سه‌شنبه ششم تیرماه در خانه شطرنج مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد که در گروه آقایان به ترتیب رحمت علی ملکی، محمد باجولوند و علی شیراوند اول تا سوم شدند.
در گروه بانوان نیزاکرم نصرالله زاده فیلی نفر برتر بانوان شناخته شدند.