معاون استاندار بوشهر:

دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از بازنشستگان خود تجلیل کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تاکید کرد که دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از بازنشستگان خود تجلیل کنند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، در نشست ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان «اصغر جعفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر اعلام‌کرد: دستگاه‌های اجرایی استان از بازنشستگان خود تجلیل کنند.

در جلسه ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که روز شنبه ۱۰ تیرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش واداری و مالی استانداری برگزار شد.

درابتدای این نشست، «داریوش کشتکار» مدیر استانی صندوق بازنشستگی استان بوشهر و دبیر ستاد به تشریح دستورالعمل اجرایی روز ۲۵ ذی الحجه پرداخت و گفت: توسط صندوق بازنشستگی کشوری در استان هرسال برنامه های فرهنگی و ورزشی و تجلیل از بازنشستگان نمونه صورت‌ می گیرد که امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد این مهم در سال‌جاری پربارتر انجام شود.

«اصغر جعفری» معاون استاندار بوشهر هم اعلام کرد: بازنشستگان سرمایه های ارزشمند کشور هستند و کلیه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری استان از بازنشستگان خود تجلیل کنند.

وی افزود: بازنشستگانی که دارای آثار فاخر و برجسته هستند را شناسایی و به صندوق بازنشستگی استان معرفی کنید.

جعفری همچنین از دستگاه‌های متولی واگذاری زمین خواست هر چه زودتر زمین مناسب جهت احداث مجموعه فرهنگی تفریحی بازنشستگان در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری استان قرار دهند.