با حضور معاون استاندار کرمانشاه؛

اولین نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان کرمانشاه برگزار شد

اولین نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط‌عمومی مدیریت استان کرمانشاه، این نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بعنوان رئیس ستاد ، مدیر صندوق بازنشستگی دبیر ستاد و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بعنوان عضو ستاد در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری برگزار شد.

در این نشست صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به بازنشستگان و توصیه همیشگی ایشان به دولت برای رسیدگی به امور بازنشستگان، اظهار داشت: این قشر، عمر خود را صرف خدمت به کشور کرده و سربلندی امروز کشور ثمره کار همین عزیزان است و دولت و مجلس باید توجه جدی به این قشر از جامعه داشته باشند.

رئیس ستاد تکریم از بازنشستگان استان همچنین تصریح کرد: دستگاه ها و ادارات مرتبط وظیفه دارند که در جهت ایجاد زیرساخت های لازم شهری و تفریحی برای بازنشستگان اقدام کنند تا بستر مناسب جهت متناسب سازی محیط شهری برای این عزیزان بیش از پیش فراهم شود.

ثبت نام ۷۰ نفر از بازنشستگان کرمانشاهی در بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به خدمات صندوق بازنشستگی به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق گفت: سال جاری تاکنون به ۱۸۱۹ هزار نفر از بازنشستگان کرمانشاهی وام قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد پرداخت شد که تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت.

کاظم نجفی نیا افزود: بیش از ۴۱ هزار بازنشسته کشوری در کرمانشاه حضور دارند که خدمات مختلفی از جمله، پرداخت هزینه های درمان برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان و برداشتن سقف جراحی های عمومی و تخصصی در قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال‌جاری ، پرداخت تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال و وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی، بخشی از خدماتی است که در راستای رفاه حال بازنشستگان عزیز به آنان ارائه می شود.

وی یادآور شد: در سامانه بانک اطلاعات نخبگان بازنشستگان کشوری به آدرس sabasrm.ir تاکنون حدود تعداد ۷۰ نفر از استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

در این نشست مقرر شد به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ گردد که کمیته ای تشکیل و بازنشستگان نمونه استانی را انتخاب و از این عزیزان در روز خانواده و تکریم بازنشستگان تقدیر کنند.