با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت روزخانواده و تکریم از بازنشستگان آذربایجان شرقی برگزار شد

نخستین جلسه ستاد برگزاری هیجدهمین مراسم ۲۵ ذی الحجه روز شنبه ۱۰ تیرماه در دفتر معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، در این نشست «جهان بخش سلمانیان» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس ستاد، رئیس و معاونین اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان و نماینده بازنشستگان حضور داشتند.

در ابتدای نشست، «طاهره احمدزاده» دبیر جلسه، ضمن تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی انجام شده درسال جاری مشارکت دستگاه های اجرایی را در معرفی و تجلیل بازنشستگان نمونه و برگزاری مراسم جهت تکریم از بازنشستگان ضروری دانست و آن را نیازمند تاکید از سوی مقام عالی استاندار عنوان کرد.

سلمانیان نیز در این نشست، تکریم از بازنشستگان که سال ها عمر خود را به خدمت مردم سپری کردند مهم عنوان کرد و افزود: حضور مدیران کل از جمله دستگاه هایی که تعداد بازنشستگان آنها زیاد است در جلسه بعدی ضروری است و این دستگاه ها باید توجه بیشتری به جامعه بازنشستگان داشته باشند.

در این نشست، اعضای جلسه، به بررسی برنامه های اعلام شده از سوی مدیریت بازنشستگی استان و اجرایی شدن آن پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کردند.