مدیر استان خوزستان در گفتگو با رادیو خوزستان:

از ظرفیت و تخصص بازنشستگان در پیشبرد برنامه‌های صندوق استان خوزستان استفاده می‌شود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در گفتگو با رادیو خوزستان برنامه های مدیریت را برای برگزاری هرچه باشکوه تر هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان تشریح کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ «آرش رشادتمند» مدیر صندوق استان در برنامه «روزی نو» رادیو خوزستان در این باره اظهار داشت: مقرر است هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور بازنشستگان و مقامات استانی با هدف تکریم بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی برگزار شود.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید مدیریتی خود سعی کرده با ارائه خدمات به موقع و به هنگام و متفاوت و پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگان ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف را دنبال کند و تا حدود زیادی دغدغه این بزرگواران را کاهش دهد.

رشادتمند گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بازنشستگان در استان خوزستان به صورت مداوم و در طول سال و به ویژه به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار خواهد شد.

وی درباره تسهیلات بازنشستگان اظهار داشت: پرداخت وام های مختلف از جمله وام ازدواج ۳۵ میلیون تومانی، وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی و وام حمپاد پایان نامه های ارشد و دکترا در جریان است که عزیزان بازنشسته از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق می توانند ثبت نام نمایند.

رشادتمند افزود: اپلیکیشن صبا، سایت صندوق بازنشستگی کشوری، درگاه خدمات الکترونیک و تلفن چهار رقمی ۲۵۰۰ پُل ارتباطی عزیزان بازنشسته با صندوق است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان، ارتباط و تعامل ویژه و سازنده با استانداری و دستگاه های اجرایی استان و همچنین کانون های بازنشستگی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به بازنشستگان و برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان جهت تسهیل و تسریع در برقراری حقوق بازنشستگی ذینفعان را از دیگر اقدامات صندوق بر شمرد.

وی تصریح کرد: شناسایی بازنشستگان نخبه و مفاخر استان و تجلیل از این بزرگواران و استفاده از ظرفیت و تخصص این فرهیختگان در پیشبرد برنامه های صندوق و ارائه خدمات به بازنشستگان از دیگر فعالیت های اولویت دار صندوق است.

وی در ادامه گفت: با توجه به در پیش بودن ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان مقرر است از شش نفر از بازنشستگان نمونه در شش محور علوم، آموزش و پژوهش، ایثار و فداکاری، فعالیت های ورزشی و تندرستی، فعالیت اجتماعی و عام المنفعه، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال تجلیل و تقدیر به عمل آید.

رشادتمند در پایان گفت: بازنشستگان عزیز می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق و در قسمت بانک اطلاعات نخبگان جهت شرکت در فرایند انتخاب بازنشسته نمونه استانی و ملی ثبت نام نموده و آثار خود را از طریق دستگاه های اجرایی و کانون های بازنشستگی به دبیرخانه همایش (صندوق بازنشستگی کشوری استان) جهت طرح در کمیته داوری ارسال نمایند.