در حاشیه برگزاری دوره آموزشی EFT؛

از دو پیشکسوت استان کرمان در خانه مهر کرمان تجلیل شد

در دومین روز از دهه امامت و ولایت و به مناسبت ایام تکریم بازنشستگان از دونفر بازنشسته فرهیخته در خانه مهر کرمان تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی استان کرمان، به مناسبت ایام تکریم بازنشستگان دوره مهارت های میانسالی و EFT با حضور جمعی از بازنشستگان کشوری در خانه مهر کرمان برگزار شد.

در جریان برگزاری این دوره آموزشی، از دو فرهیخته بازنشسته سرکار خانم «فاطمه خسروی» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و سرکار خانم «سارا اباذری» بازنشسته آموزش و پرورش کرمان نیز تجلیل شد.

لازم به ذکر است که تاکنون ۹۹ جلسه از دوره مهارت های میانسالی در خانه مهر بازنشستگان کشوری کرمان با مسئولیت خانم خسروی برگزار شده است.

گفتنی است، دوره آموزش تکنیک (Emotional Freedom Techniques (EFT ، تکنیک رها شدن از احساسات با روش ضربه زدن است که برای کمک به سلامت روان افراد موثر است. این دوره توسط سرکار خانم اباذری از بازنشستگان آموزش و پرورش شهر کرمان روزهای یکشنبه هر هفته در خانه مهر کرمان بصورت رایگان آموزش داده می شود.

تکنیک EFT به بازنشستگان کمک می کند تا ذهن خود را از تمامی فشارها و دردهای روحی و روانی آزاد کنند و بر بسیاری از مشکلات که ریشه قدیمی یا مبهمی دارند غلبه کنند. اساس تکنیک EFT بر ضربه زدن های آرام یا همان تپینگ استوار است.