وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جشن ملّی تجلیل از خادمان انقلاب پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری از امشب

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری دکتر علی ربیعی اظهار داشت: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست و تا کنون بیش از ۶۵% از مطالبات تسویه شده است .
وی با اشاره به اینکه هشتمین مرحله پرداخت مطالبات به بازنشستگان از امشب ( یکشنبه ۲۰ بهمن ) ساعت ۲۴ انجام خواهد گرفت ، افزود :
در این دوره به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته مشمول قانون ، مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز خواد شد و بازنشستگان گرامی می توانند از صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه نسبت به برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند .
ربیعی با اشاره به اینکه تا کنون مطالبات ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری تسویه شده است اظهار داشت : در این مرحله نیز مطالبات ۵۵ هزار نفر دیگر از بازنشستگان نیز تسویه کامل خواهد شد و پیش بینی می شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی اندیشیده شده باقیمانده معوقات نیز طی ماههای آتی پرداخت خواهد شد .
گفتنی است به همت صندوق بازنشستگی کشوری با احتساب هشتمین مرحله از پرداخت مطالبات تا کنون بالغ بر یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به بازنشستگان مشمول قانون پرداخت شده است .