با استقبال دوبرابری بازنشستگان ورزشکار صورت گرفت؛

برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان مرکزی

پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد شهرستان اراک آغاز شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، این جشنواره به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه هیجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در رشته های تنیس روی میز بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال ، شطرنج ، تیراندازی با تفنگ بادی در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها نفرات برتر در رشته های فوق مشخص شدند.

به گفته مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی ، مسابقات رشته شنای کرال سینه نیز در دو رده سنی و دو بخش آقایان و بانوان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه در استخر صدف برگزار خواهد شد و ورزشکاران سایر رشته های ورزشی تا پایان تابستان و در مرداد و شهریور ماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت و در مراسمی از نفرات اول تا سوم رشته های ورزشی تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات با استقبال خوب ورزشکاران در استان مرکزی روبرو شد و تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره از جشنواره به بیش از ۲۰۰ نفر رسید که نسبت به جشنواره ورزشی سال گذشته شاهد افزایش دو برابری ثبت کنندگان بودیم.

این افزایش به شکلی بود که تنیس روی میز و پتانک به ترتیب در مسابقات انفرادی و همگانی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده هستند.