معاون استاندار کرمان:

همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان مکلف به تکریم و تجلیل از بازنشستگان هستند

معاون استاندار کرمان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان مکلف به تکریم و تجلیل از بازنشستگان هستند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی واموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از مدیریت استان کرمان، «علی بیگ زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان تکریم و تجلیل از بازنشستگان را وظیفه همه دستگاه های اجرایی دانست و افزود: در جهت برنامه ریزی تکریم و تجلیل بازنشستگان لازم است کلیه دستگاه های اجرایی استان با جدیت موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: به همین دلیل جلسه شورای هماهنگی تجلیل از بازنشستگان استان روز شنبه هفدهم تیرماه با حضور کلیه مدیران کل دستگاه های اجرایی تشکیل خواهد شد تا در خصوص اهمیت موضوع تاکید شود.

بیگ زاده توجه به معیشت و درمان بازنشستگان را حائزاهمیت دانست و ابراز داشت: لازم است به پیشنهاد مدیر استان و روسای کانون های بازنشستگی و در جهت تاکید بیشتر، موارد مربوط به بازنشستگان و موارد مربوط به برنامه هفتم توسعه تهیه و به سرعت برای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با امضا استاندار محترم ارسال شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به سفر وزیر کشور و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان در هفته آینده گف: برنامه ریزی می کنیم که در زمان حضور بزرگواران در استان، تعدادی از بازنشستگان به نمایندگی از بازنشستگان استان مسایل و موضوعات مربوطه را مطرح نمایند.

بیگ زاده ادامه داد: باید ظرفیت های قانونی که در بودجه ۱۴۰۲ در خصوص ارایه خدمات به بازنشستگان وجود دارد شناسایی و برای اجرا شدن این قوانین دستگاه های اجرایی را مکلف و پیگیری نماییم.

در ابتدای این جلسه «محمد سلیمانی» مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان نیز ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بازنشستگی در استان گفت: صندوق بازنشستگی کشوری استان توجه به سه حوزه معیشت، درمان و منزلت بازنشستگان را با جدیت پیگیری می کند و با برنامه ریزی مناسب به دنبال بهبود وضعیت موجود است.

سلیمانی گفت: تکریم و تجلیل بازنشستگان در دستور کار صندوق بازنشستگی استان است و از ابتدای هفته هم این موضوع در حال انجام بوده و مراسم تکریم بازنشستگان نمونه با حضور مسئولین استان و صندوق بازنشستگی کشوری در کرمان برگزار خواهد شد.

در این جلسه که باحضور روسای کانونهای بازنشستگی برگزار شد، هریک از روسای کانون ها نقطه نظرات خود را مطرح کردند.