همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد:دیدار دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فاتحان خرمشهر

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد دکتر ربیعی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ملت رشید ایران و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر گفت : کار انقلاب و جنگ به نحوی بود که همه آحاد جامعه در آن مشارکت و همکاری داشتند.
وی افزود: یادآوری و بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و خاطرات دوران دفاع مقدس نیز ادای احترام به کسانی است که بخشی از عمر خود را در جنگ سپری کردند.
وی خاطر نشان کرد:دفاع مقدس متعلق به همه است و امروز کسانی که در دوران دفاع مقدس و در خلق این حماسه ایفای نقش کردند با خاطرات این بخش از زندگی عمر خود را سپری می کنند .
دکتر ربیعی به روحیه رزمندگی بعد از جنگ اشاره کرد و گفت: بعضی از سالهای عمر انسان بر روی بقیه عمر او سایه می اندازد و بخش اعظمی از زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. بدون شک روز سوم خرداد نیز برای شما هم یادآور این بخش از زندگی است . بنابراین امروز هم با معنویت خود سعی کنید مظهر آرامش و مامن در سازمان باشید که این امر می تواند به تحول در سازمان و احساس امنیت بیشتر کارکنان در سازمان کمک کند.
در ادامه این نشست ایثارگران حماسه آزادسازی خرمشهر شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه هر یک به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سالروز عملیات بیت المقدس ( سالروز آزاد سازی خرمشهر ) پرداختند .
گفتنی است در این نشست خانم عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری ، دکتر محمد تقی حسینی قائم مقام وزیر در امور بین الملل ، محمدرضا قرائتی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و میرابی فرمانده مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در حضور داشتند . لازم به یادآوری است دکتر حسینی با معرفی سایت کهنه سربازان صلح از تمامی ایثارگران دفاع مقدس برای ثبت نام و عضویت در این انجمن دعوت کرد. گفتنی است نشانی انجمن کهنه سربازان صلحsolh.net است.