به مناسبت روز قلم انجام شد؛

دیدار با بازنشسته فرهنگی و شاعر فرهیخته “ولی الله شیخی مهرآبادی”

بمناسبت هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و همچنین روز قلم ، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی به اتفاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی ، رییس شورای موقت کانونها بازنشستگی استان در منزل آقای ولی اله شیخی مهرآبادی بازنشسته آموزش و پرورش استان مرکزی حضور یافته و ضمن گفتگو صمیمی با ایشان روز بازنشسته و قلم را به ایشان تبریک گفتند و از زحمات ایشان در حوزه فرهنگ و هنر تقدیر بعمل آوردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، «ولی الله شیخی مهرآبادی» با تخلص «دیوانه» متولد ۱۳۳۱ در شهر اراک بوده که بعد از ۳۰ سال تدریس سال ۱۳۸۱ به افتخار بازنشستگی نایل شد.

در این دیدار این شاعر فرهیخته به بیان خاطرات خود پرداخت و گفت: کلاس هفتم دبیرستان اولین سروده را نوشتم ولی بخاطر اوضاع آن روزگار که شاید باور نداشتند از یک نوجوان چنین کاری برآید و نبود کسی برای گرفتن راهنمایی نوشته ها را جمع آوری نمی کردم.

وی افزود: تا اینکه در سال ۵۱ ضمن آشنایی با استاد «ابراهیم صهبا» از طریق یک صفحه ادبی ذوق تازه ای در سرودن اشعار برایم ایجاد شد.

گفتنی است او از اوایل دهه هشتاد با ورود انجمن ادبی هنری قائم مقام اراک که یکی از قدیمی ترین انجمن های ایران است، همزمان با آن در انجمن ادبی نور و شاگردی در پیشگاه بزرگان شعر و آشنایی با استاد عباس حاکی این راه با جدیت بیشتری ادامه داد و سعی بر این داشته جوانان و نوجوانان مستعد و دارای طبع سرودن را یاری نماید.

وی دارای دوجلد دیوان شعر با نام چکامه های دیوانه ۱ و ۲ بوده و یک جلد دیگر نیز در حال تالیف است.