در جریان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان؛

مسابقات دارات، شطرنج و تیراندازی با تفنگ بادی بازنشستگان استان قم برگزار شد

در چارچوب پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان قم مسابقات دارات، شطرنج و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مدیریت استان قم، در جریان رقابت ها و در روز دوم آن، مسابقه تنیس روی میز آقایان در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که درآن ۱۷ نفر به رقابت پرداختند و در پایان آقایان علیرضا گلستانی ، علی نجفی و محمدباقر غروی به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در سومین روز جشنواره و در تاریخ ۱۱ تیر ماه مسابقه دارت با حضور ۸ شرکت کننده خانم و ۱۸ شرکت کننده آقا در محل سالن انجمن بیماران خاص استان انجام شد که در این مسابقه نزدیک و تناتنگ، ورزشکاران زیر موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند:

خانم ها:
زهرا افصحی نفر اول
سیده مصومه موسوی نفر دوم
اکرم قربانی نفر سوم

آقایان:
نصرت اله جعفری ندوشن نفر اول
جلال مدیلی نفر دوم
امیرمنصور پورخسروی نفر سوم

در چهارمین روز جشنواره و ادامه مسابقات نیز در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۰ نفر از بازنشستگان در رشته شطرنج در سالن خانه شطرنج استان به رقابت پرداختند که در نهایت آقای سید سعید چاوشی با کسب امتیاز کامل (پیروزی بر تمامی رقیبان) به مقام اول رسید و آقایان فرهاد کیانی و محمدرضا فرجی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در روز پایانی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی آقایان با حضور ۲۲ ورزشکار برگزار شد که در پایان آقایان سیدمحسن موسوی ، محمدعلی آرمیون ، سیدعلی  حسین افراز به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

لازم به ذکر است دراولین روز برگزاری جشنواره، مسابقه تنیس روی میز بانوان با حضور ۱۲ شرکت کننده در تاریخ ۲۵ خرداد برگزار شد که خانم ها فهیمه قادری ، میترا آزادگان و مژگان عظیمیان زواره به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

با برگزاری آخرین مسابقه رویداد پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان قم به پایان رسید.

گفتنی است در این دوره از جشنواره، حدود ۱۰۰ نفر از بازنشستگان ثبت نام کرده بودند که نسبت به جشنواره سال گذشته، افزایش بیش از دو برابری را نشان می‌دهد.