دکتر ربیعی در مراسم رونمایی از سلامت کارت : ایجاد توسعه و رفاه در جامعه ، اولویت دولت تدبیر و امید است

دکتر علی ربیعی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از سلامت کارت بازنشستگان در مرکز همایش های برج میلاد، افزود: بی تردید شرایط زندگی دشوار است اما اطمینان می دهم دولت هیچ لحظه ای را برای بهبود زندگی بازنشستگان و خانواده صندوق بازنشستگی از دست نخواهد داد.
وی تاکید کرد: صندوقهای بازنشستگی دارای مشکلاتی هستند اما باید تلاش کنیم پایداری منابع را برای صندوق ها ایجاد کنیم. فلسفه صندوقها حمایت از بازنشستگان است به طوری که وقتی افراد به سن بازنشستگی می رسند بتوانند با دریافت مزایای بازنشستگی از امنیت روانی برخوردار باشند.
به گفته دکتر ربیعی، متاسفانه ما وارث فقر و گرسنگی اختلالات اجتماعی هستیم و نمی خواهیم صورت مسئله را پاک کنیم . از سوی دیگر جامعه ایران به سوی سالمندی حرکت می کند.
وی افزود: ۵۰۰ هزار نفر که با فقر مطلق و عدم امنیت غذایی مواجه بودند طی روزهای گذشته توانستند از امنیت غذایی برخوردار شوند که امیدوارم این تعداد بزودی به ۷.۵ میلیون نفر برسد.
وی تصریح کرد:، دولت تلاش می کند در زمینه بیمه تکمیلی بازنشستگان وجود برخی مشکلات را به حداقل برساند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که دولت یازدهم حتی لحظه ای از مسئولیت خود در قبال مردم کوتاهی نخواهد کرد.
در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به همراه ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به صورت نمادین سلامت کارت سه نفر از بازنشستگان را به آنان تحویل داد .رونمایی تمبر یادبود اختصاصی سلامت کارت بازنشستگان و تجلیل از ۷ نفر فعال عرصه بیمه طلایی درمان از دیگر برنامه های این مراسم بود.