در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان مازندران انجام شد؛

رایزنی و نشست با استاندار و نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس برای ارائه خدمات بهتر و رفع مشکلات بازنشستگان

«نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر به استان مازندران با «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار، «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و «رضا حاجی پور» نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مازندران، در این نشست، مشکلات و چالش های صندوق بازنشستگی و شرکت های تابعه صندوق در گزارشی به استاندار مازندران ارائه شد.

ترکی در این دیدار در خصوص مطالبات مهم و دارای اولویت بازنشستگان استان گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و دائمی شدن این همسان سازی، یکسان سازی نظام بیمه سلامت و اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری، بهبود خدمات گردشگری و رونق گرفتن خانه های امید بازنشستگان از جمله مطالبات بازنشستگان عزیز تحت پوشش است.

حسینی پور استاندار مازندران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به ظرفیت عظیم حوزه اقتصادی استان مازندران باید به بهترین شیوه کارسازی انجام شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت عید سعید غدیرخم، عید ولایت و امامت، با حضور در منزل شهیدان «علی داداشی» و «حسن ضیایی» با خانواده های ایشان که تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان مازندران هستند، دیدار و از مقام شامخ این عزیزان تجلیل کرد.

ترکی در این دیدارها بر ضرورت حفظ کرامت و جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران ایران اسلامی و روحیه خدمت گزاری به این بزرگان تاکید کرد.

گفتنی است که در این دیدارها مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

ترکی سپس به همراه مدیر استان مازندران از خانه امید شهر ساری، بازدید کرد و دستورات لازم جهت تجهیز و فعالسازی هرچه بیشتر خانه امید بازنشستگان را صادر کرد.