همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم انجام شد؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی با ایثارگران دفاع مقدس

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و در آستانه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی با دو جانباز و ایثارگر پیشکسوت تحت پوشش این مدیریت دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و ترویج فرهنگ تکریم بازنشستگان و خانواده، «طاهره احمدزاده» مدیر صندوق بازنشستگی استان بهمراه علیزاده معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و نماینده امور ایثارگران بنیاد از پیشکسوت جانباز «ولی اله جواهری» جانباز ۷۰ درصد و بازنشسته آموزش و پرورش در منزل ایشان دیدار کردند.

در این دیدار احمدزاده، با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان و عید ولایت از زحمات هشت ساله دفاع مقدس و ادامه دار این بزرگواران قدردانی کرد و از همسر ایشان نیزکه نقش مهمی در حفظ سلامت و رفع مشکلات این عزیزان دارند تقدیر کرد.

احمدزاده گفت: تجلیل، تکریم و دیدار با ایثارگران رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند.

در ادامه جواهری، جانباز ۷۰ درصدی نیز با بازگویی خاطره هایی از دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد که باید این فرهنگ در بین همه اقشار جامعه ترویج پیدا کند و از مسولین تقاضا کرد دنبال جانبازان و خانواده های شهدایی باشند که مطرح نیستند و گمنام هستند و با آنها دیدار کنند.

همچنین در بازدید جداگانه که با همراهی دانش آرا مشاور استاندار و رئیس امور ایثارگران استانداری و باحجب مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز انجام گرفت با «علی شکوهی» آتش نشان و بازنشسته شهرداری تبریز دیدار و گفت و گو کردند.

احمدزاده از حضور و مشارکت دستگاه های اجرایی تقدیر کرد و این امر را موجب دلگرمی این عزیزان و آگاهی از وضعیت و مشکلات آنان دانست.

در ادامه آقای نهادی پیشکسوت جانباز و نماینده ایثارگران بازنشسته در بنیاد شهید وایثارگران از اقدامات خود جهت ثبت و مکتوب نمودن خاطره های دفاع مقدس توضیح داد و گفت: باید با مشترک نسبت به جمع آوری و ثبت در محاول و مجالس حتما خاطره های خود را باز گو کنند تا رشادت های این عزیزان نسل به نسل انتقال یاد.

شکوهی جانباز ۵۲ درصد (شیمیایی) در این جلسه مشکلات مربوط به دارو و درمان را در حضور مسئولین امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه متبوع خود بازگو کرد.

در خاتمه با اهدای لوح تقدیر و گل از مقام شامخ جانبازان گرانقدر اقایان جواهری و شکوهی تجلیل شد.