با محوریت 25ذی الحجه؛

نشست هم اندیشی با کانون های بازنشستگی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیر استان آذربایجان شرقی با روسای کانون های بازنشستگی به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ ذی الحجه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، در این نشست «طاهره احمدزاده» مدیر استان بر اهمیت برنامه ریزی هرچه با شکوه تر بزرگداشت همایش۲۵ ذی الحجه و مشارکت حداکثری بازنشستگان تاکیدکرد.

وی از روسای کانون های بازنشستگی استان خواست تا علاوه بر فراخوان و جلب مشارکت بازنشستگان در حضور مراسم بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه به مناسبت عید سعید غدیر خم نسبت به برگزاری مراسم جشن، تور یکروزه، کوهنوردی، برپایی مسابقات فرهنگی و یا جشنواره های غذایی با همکاری دستگاه های اجرایی خود جهت تقدیر و تکریم و ایجاد نشاط و اوقات مفرح بازنشستگان خود اقدام نمایند.

وی در ادامه در خصوص نحوه شناسایی بازنشستگان نمونه استانی در محورهای ۶ گانه وارسال مستندات آن نیز توضیحاتی ارائه کرد و از کانون ها برای شناسایی و معرفی بازنشستگان نمونه در فرصت کم باقیمانده بین اعضای خود تاکید کرد.

گفتنی است، قرار است همایش بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار و همایش پیاده روی، ملاقات با بازنشستگان ایثارگر، سالمندترین بازنشسته و دیدار با بازنشسته خانه سالمند از جمله برنامه های دیگر مدیریت بازنشستگی استان تا فرا رسیدن روز ۲۵ ذی الحجه خواهد بود.

در ادامه روسای کانون های بازنشستگان نقطه نظرات و برنامه های مورد نظر خودشان را در خصوص همایش ۲۵ ذی الحجه و تکریم از بازنشستگان اعلام نمودند.