همزمان با حلول ماه مبارک ربیع الاول صورت گرفت؛

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان روز چهارشنبه سوم دی ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک ربیع الاول، با «محمدعلی کشاورز» هنرمند برجسته کشور دیدار و از وی تجلیل کرد.
در این دیدار اسلامیان ضمن اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش های هنری ایشان در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر قدردانی کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این دیدار از اجرای برنامه هایی در دولت خبر داد که بر اساس آن هنرمندان بازنشسته از مزایای بیمه تکمیلی بهره مند شوند.
محمود اسلامیان به اجرای موفقیت آمیز طرح بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: دولت هرچند بخش قابل توجهی از نیاز مالی صندوق های بیمه ای و بازنشستگی را تامین می کند با این حال آمادگی دارد با همراهی بیمه ها مشکل بیمه تکمیلی هنرمندان بازنشسته و کسانی را که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می کنند به صورت ویژه حل کند.
وی ضمن آرزوی سلامتی برای استاد محمد علی کشاورز از اینکه این هنرمند ارزشمند و گرانمایه از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری است ابراز خوشحالی کرد و افزود: تکریم بازنشستگان مهمترین وظیفه دولت به شمار می رود و در این خصوص برنامه های مهمی در سال ۹۴ اجرا می شود.
اسلامیان همچنین اجرای طرح کاهش بروکراسی در مراحل بازنشستگی و بعد از آن را از دیگر برنامه های صندوق بازنشستگی کشور در سال آینده دانست.
محمد علی کشاورز نیز در این دیدار وضع حقوق بازیگران و پیشکسوتان عرصه هنر را چندان رضایت بخش ندانست و ابراز امیدواری کرد : دولت به این مهم نیز بیش از پیش توجه کند . وی ایرانیان را مردمانی بزرگوار و دوست داشتنی توصیف کرد و از اینکه مردم دعای خیر و سلامتی خود را از هنرمندان دریغ نمی کنند تشکر کرد .
وی آخرین اثر خود را بازی در نقش استاد امام خمینی (ره) در سال ۸۹ دانست و از اینکه در هزاردستان و پدرسالار نقش آفرینی و با زنده یاد علی حاتمی کار کرده است ابراز خوشحالی کرد . کشاورز همچنین یادی هم از علی نصیریان ، شنگنه و جمعی دیگر از بازیگران عرصه تئاتر و تلویزیون کرد و آنان را هنرمندانی نجیب دانست . محمد علی کشاورز در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در شهر سیچون اصفهان متولد شد . وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.
متن لوح تقدیر اسلامیان به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
مَنْ وَقَّرَ ذا شَیبه فِی الاسلام امَنَهُ اللّهُ مِنْ فَزَعِ یَومَ القِیامَه
کسی که فرد بزرگی رادر اسلام تجلیل نماید، خداوند او را از ترس روز قیامت ایمن می‏دارد
هنرمند فرهیخته، جناب آقای محمد علی کشاورز
تکریم هنرمندان و ارج نهادن به خدمات و تلاش¬های آنان، پپشوانه¬ی توسعه و تعالی کشور است؛
جناب¬عالی که یکی از هنرمندان محبوب ایران‏زمین هستید، گنجینه¬های ارزشمندی از تجارب گران¬بها و گوهرهایی منحصر به فردید که آثار و خدمات شما مزید ارزش و مایه¬ی فخر ایران اسلامی و فرهنگ غنی این سرزمین الهی است.
به عنوان خادم جامعه¬ی بازنشستگان کشوری، برخود لازم می¬دانم از همه‏ی تلاش¬های صادقانه و ارزشمند شما در طول زمان، صمیمانه تشکر کنم و از خداوند تبارک و تعالی، عزت ،سلامتی و موفقیت شما در تمامی عرصه های زندگی را مسألت بنمایم.
محمود اسلامیان
مدیر عامل