مراسم معارفه مدیرکل دفتر مرکزی حراست برگزار شد

عزیز رضایی در این مراسم به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مراسم معارفه مدیرکل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری و واحدهای تابعه با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان حراست صندوق بازنشستگی کشوری، معاون سازمان حراست کل کشور، مدیرکل و معاون حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز شنبه بیستم دی‌ماه برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این مراسم اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وظیفه اصلی حراست را مواظبت از سازمان برشمرد و افزود هر سازمان برای نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد و از آن‌جا که سلامت هر سازمان همواره در معرض تهدیدهای درونی و نفوذی است برای حفظ سلامت و پیشگیری از تهدیدها نیازمند سیستمی هستیم که با دقت زیاد از نفوذ تهدیدها پیشگیری کند و با شناخت تهدیدها و آسیب‌های درونی زمینه‌های اصلاح و بهبود را فراهم نماید.
در این مراسم معاون سازمان حراست کل کشور، حراست را به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد مشاور خوبی برای مدیریت توصیف کرد.
وی حفاظت از کارکنان، احقاق حقوق کارکنان، احقاق حقوق ارباب رجوع و کمک به انتصاب افراد شایسته را از وظایف اصلی حراست برشمرد.
براساس این گزارش اسلامیان با تقدیر و تجلیل از خدمات و زحمات آقای «عباس مجتهدزاده» سرپرست سابق دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری، آقای «عزیز رضایی» را به عنوان مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری و واحدهای تابعه معرفی کرد.
گفتنی است آقای رضایی از مدیران با سابقه و ارشد در حوزه‌های حراست و از یادگاران و جانبازان حماسه ساز هشت سال دوران دفاع مقدس می‌باشد.