دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: توجه صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان قابل تقدیر است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دیدار با جمعی از بازنشستگان استان خراسان شمالی با حضور عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز دوشنبه ششم بهمن‌ماه برگزار شد.
براساس این گزارش، دکتر عبدالرضا عزیزی اهتمام، همت و تلاش مسوولین صندوق بازنشستگی کشوری را برای رفع مشکلات بازنشستگان در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و بهداشتی و درمانی را قابل تقدیر دانست.
وی افزود: تامین رفاه و آسایش بازنشستگان کشوری بایستی از اولویت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی باشد.
در این دیدار اسلامیان ضمن تشکر از حضور دکتر عزیزی و جمعی از بازنشستگان کشوری استان خراسان شمالی، سلامت و درمان بازنشستگان، برقراری عدالت و توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات بین آنان، تلاش برای غنی سازی اوقات فراغت و توجه به نیازهای فرهنگی، روحی و عاطفی بازنشستگان و بهره‌گیری از تجربیات، دانش و اطلاعات این گروه فرهیخته را از اساسی‌ترین برنامه‌های خود بر شمرد.
گفتنی است در این جلسه جمعی از بازنشستگان تلاش برای افزایش حقوق بازنشستگان، ارتقای کیفیت بیمه درمانی و تورهای زیارتی و سیاحتی را خواستار شدند که موارد توسط معاون اداری – مالی و مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری پاسخ داده شد.