نشست صمیمی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صندوق بازنشستگی کشوری

عزیزی: همگرایی و هم‌افزایی بین کمیسیون اجتماعی و سازمان‌های ذیربط را از اولویت‌های اصلی کمیسیون برشمرد
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، روز یکشنبه هم‌زمان با آغاز سی و ششمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کردند.
براساس این گزارش در این بازدید سیاست‌ها و راهبردهای کلان صندوق توسط محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ارایه و تبیین و خواستار مساعدت و همراهی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با صندوق بازنشستگی کشوری شد.
در ادامه معاونین اداری، مالی، اقتصادی و فنی صندوق بازنشستگی کشوری به بیان اقدامات، عملکرد حوزه فعالیت خود پرداختند.
براساس این گزارش جمعی از نمایندگان کمیسیون اجتماعی به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات مربوط به حوزه بازنشستگی و برون رفت از چالش‌ها و موانع و محدودیت‌های موجود در این مرحله پرداختند.
در پایان این بازدید عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی الزامات و ضرورت‌های همگرایی و هم افزایی بین کمیسیون اجتماعی و سازمان‌های ذیربط را تشریح و خاطرنشان ساخت: کمیسیون اجتماعی برای رفع موانع و تلاش برای افزایش کیفیت خدمات رفاهی – بهداشتی درمانی و اجتماعی به بازنشستگان عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
عزیزی حضور اسلامیان در راس صندوق بازنشستگی کشوری را یک سرمایه ارزشمند عنوان و اظهار امیدواری کرد از وجود یک مدیر توانمندی مثل اسلامیان انتظار است با برنامه‌ریزی و مدیریت در جهت بهبود روند جاری صندوق اقدام ورزد و شاهد ارتقا و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها و اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری باشیم.