اولین گردهمایی مدیران بازنشسته و پیشکسوتان صنایع شیر ایران پس از ۳۵ سال برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، برای اولین بار در تاریخ صنایع شیر ایران و در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم تجلیل و گردهمایی مدیران عامل بازنشسته و سابق صنایع شیر ایران، مدیران ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تحت پوشش صنایع شیر ایران روز پنج شنبه مورخ ۱۶ بهمن‌ماه در یک فضای فرحبخش و صمیمی برگزار شد.
براساس این گزارش، در این مراسم که مدیران بازنشسته و پیشکسوت صنعت شیر، دعوت و گردهم آمده بودند، از زحمات چند ساله این مدیران دلسوز تقدیر به عمل آمد.
دکتر قازاریان از پایه‌گذاران سیستم آزمایشگاهی در شرکت صنایع شیر پاستوریزه تهران (پگاه تهران فعلی) و عضو هیات مدیره این شرکت در آن زمان، یکی از با سابقه ترین مدیرانی بود که در این مراسم حضور داشته و از خدمات نامبرده تقدیر و تشکر شد.
مهندس رومی مدیرعامل صنایع شیر ایران «پگاه» با توجه به علقه و وابستگی مدیران بانشسته و تجربه بالای آنان در صنعت، درخواست کرد تا در این مقطع حساس صنایع شیر را از مشاوره‌ها و تجارب خویش بهره‌مند سازند.
فضای صمیمی و ذکر خاطرات گذشته و دیدار دوستان قدیمی که در دهه‌های گذشته با هم همکاری داشتند و در دوران بازنشستگی ازهم دور افتاده بودند، زیباترین لحظه‌ها در این شب بیاد ماندنی برای پیشکسوتان عرصه صنعت شیر کشور بود.