از ابتدای مردادماه امسال انجام می‌شود؛

آغاز عملیات اجرایی تکمیلی سالن ورزشی چند منظوره بازنشستگان استان کرمان

در جریان بازدیدهای میدانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مقرر شد تا عملیات اجرایی تکمیل سالن ورزشی چند منظوره بازنشستگان کشوری کرمان از ابتدای مرداد ماه امسال آغاز شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، در حاشیه بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی از خانه مهر کرمان، سالن ورزشی نیمه تمام و ساختمان اداری کرمان مقرر شد تا سالن ورزشی بازنشستگان هرچه سریعتر تکمیل شود.

نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به لزوم توجه به فعالیتهای فرهنگی،اجتماعی و ورزشی بازنشستگان گفت: تکمیل سالن ورزشی بازنشستگان‌کشوری کرمان که از مصوبات هیأت دولت بوده و مدتی است بلاتکلیف مانده، از پروژه های حائز اهمیت صندوق در استان است که بایستی در اسرع وقت تکمیل و تقدیم بازنشستگان شود.

وی احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی را مورد نیاز بازنشستگان دانست.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین با حضور در خانه مهر بازنشستگان کرمان، شیوه اداره این مجموعه را در استان الگویی برای بهره برداری سایر استانها دانست و گفت: اقدام استان کرمان در خصوص تفکیک سالن ها و واگذاری امور خانه مهر به بازنشستگان علاقمند با الگویی که در کرمان استفاده‌ شده است، می تواند به فعال سازی و استفاده مناسب بازنشستگان از خانه های مهر کمک شایانی نماید.