دکتر اسلامیان در جریان بازدید از شرکت لوله سازی اهواز: حفظ اشتغال یک نوع عبادت است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز سه‌شنبه یکم اردیبهشت ماه از شرکت لوله‌سازی اهواز وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کرد.
براساس این گزارش اسلامیان در جریان این بازدید گفت: با توجه به قدمت شرکت لوله‌سازی اهواز و استفاده از ماشین‌آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و به‌کار گیری نیروی انسانی متخصص در راستای تولید لوله‌های فولادی جهت صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب انتظار است این فرصت‌ها را مغتنم شمرده و برای ارتقای سطح کیفی و کمی شرکت اهتمام بورزیم.
وی افزود: مسئولین شرکت لوله‌سازی اهواز باید در عرصه بازاریابی و فروش محصولات، تلاش برای تنوع بخشی به محصولات، تعامل و ارتباطات ملی و منطقه‌ای اهمیت خاصی قایل شوند.
وی سرعت، دقت و ارتقای کیفی محصولات و فروش و بازاریابی را از اولویت‌های اساسی و اصلی این شرکت برشمرد.
اسلامیان در بخشی دیگر حفظ اشتغال و فرصت‌های شغلی را یک نوع عبادت دانست و اشاره کرد چون حریم خانواده با اشتغال حفظ می‌شود پس باید در جهت اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی کوشا باشیم.
براساس این گزارش، اسلامیان را در این بازدید نعمت‌الله ایزدی رییس هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر محققی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت لوله‌سازی اهواز همراهی کردند.