دکتر بیگ زاده در شورای تکریم بازنشستگان کشوری استان کرمان:

تکریم بازنشستگان و بزرگان تکریم همه خوبی‌هاست

در جلسه شورای تکریم بازنشستگان استان بر اجرای تبصره دو ماده پنج ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از روابط عمومی استان کرمان، دکتر بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای تکریم بازنشستگان استان که با حضور مدیران کل و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد با اعلام این مطلب گفت: قدرشناسی و تکریم بازنشستگان وظیفه همه دستگاههای اجرایی استان است و طی صورتجلسه ای به همه دستگاهها این موضوع ابلاغ می شود.

بیگ زاده افزود: با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی باید فرصت استفاده از خدمات فرهنگی،ورزشی و اجتماعی برای کلیه بازنشستگان استان فراهم شود.

وی ادامه داد: اجرای تبصره دو ماده پنج ضوابط قانون بودجه سال جاری باید توسط صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و هر سه ماه یکبار گزارش اقدامات برای صندوق ارسال گردد.

وی گفت: کلیه دستگاههای اجرایی مکلفند در هفته بازنشستگی نسبت به برگزاری مراسم تکریم بازنشستگان اقدام و گزارش اقدامات در این خصوص را به صندوق بازنشستگی استان با ارایه مستندات ارسال نمایند.

معاون استاندار گفت:دستگاهها باید برای استفاده از تجربیات بازنشستگان برنامه ریزی نمایند و قبل از هر اقدام یا تصمیم بزرگ رویدادهای استارت آپی برگزار و نسبت به جمع آوری ایده های بازنشستگان اقدام تا بهترین عملکرد و تصمیم اتخاذ شود.