دکتر اسلامیان در مراسمی از ایثارگران و خانواده معزز شهدای شاغل در صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روز دوشنبه چهارم خرداد با یادآوری خاطره حماسه آفرینی رزمندگان کشور در فتح خرمشهر، در مراسمی از ایثارگران و خانواده معزز شهدای شاغل در اداره صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کرد.

این مراسم که در هنگام نماز ظهر در نمازخانه صندوق در تهران برگزار شد، شاغلین صندوق در سطوح مختلف حضور داشتند.

متن لوح تقدیمی به این افراد بدین شرح است:

خرمشهر را خدا آزاد کرد – حضرت امام خمینی(ره)

سوم خردادماه، در حقیقت به عنوان یکی از ایام الله فراموش نشدنی و خاطره آفرین در تاریخ گران بار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.
آفرینندگان حماسه پیروزی خرمشهر، نه در حد آزادکنندگان و فاتحان یک شهر، بلکه به عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی خواهان جهان مطرح‌اند. حماسه‌های پرشور دفاع مقدس و صحنه‌های جانبازی و ایثار رزمندگان اسلام آن‌چنان پرشکوه و با عظمت و سرشار از عشق و ایثار و شجاعت است که قلم و زبان از توصیف آن قاصر است و به فرموده مقام عظمای ولایت مدظله العالی «آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص داده‌اند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.»
لذا به مصداق حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهربه حضور ارزشمند شما تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه مسیر شهیدان گران‌قدر را مسئلت می‌نمایم.