جشنواره ورزشی بازنشستگان مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری اولین جشنواره ورزشی مشترک صندوق بازنشستگی کشوری صبح امروز سه شنبه پنجم خرداد ماه با حضور محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و بایرام پور رییس هیات تنیس روی میز استان تهران و امیرحسینی سرپرست فدارسیون شطرنج و اسماعیلی رییس اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران، رشیدی مدیرکل فرهنگی اجتماعی، رضایی مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری درمحل فدارسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران شروع بکارکرد.
دکترمحمود اسلامیان دراین مراسم افزود: با استقراردولت تدبیر و امید و اینکه دولت با رویکرد تحول گرایانه و تغییرات بنیادین درسیاستهای کلان کشور برنامه ریزی می کند نیاز است مسئولین با اهتمام و همت مضاعف برای رفع مشکلات مردم درحوزه های اقتصادی، معیشتی، بهداشتی و درمانی و ورزشی گامهای موثری بردارند. اسلامیان ادامه داد: در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید برقراری عدالت و توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات در بین همه بازنشستگان کشوری از اولویت های اصلی صندوق بازنشستگی کشوری است که باید به آن توجه کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزاری اولین جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان کشوری یک اقدام ارزنده، مطلوب و مثبت ارزیابی و اظهارداشت: با همت و برنامه ریزی مسئولین صندوق و کانونهای بازنشستگی کشوری در آینده شاهد برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی در سطح ملی خواهیم شد.
براساس گزارش این جشنواره با همت صندوق بازنشستگی کشوری و با همکاری کمیته تربیت بدنی اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران درسه رشته تنیس روی میز، شطرنج و دارت ، در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.