با حضور مسئولان استانی و بازنشستگان؛

مراسم جشن روزخانواده و تکریم از بازنشستگان استان قزوین برگزار شد

مراسم جشن بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روزخانواده و تکریم ازبازنشستگان روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قزوین، این مراسم که با حضور «صالح سعادتی» مدیر استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، مدیر کل آموزش و پرورش، معاون سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسا و اعضای کانون های بازنشسگی استان در تالار جهاد کشاورزی با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد.

دراین مراسم، ابتدا مدیر استان ضمن خیرمقدم به کلیه حضار به روز خانواده و تکریم ازبازنشستگان اشاره کرد و زحمات چندین ساله بازنشستگان که بهترین دوران طلائی عمر خود را صرف خدمت به همنوعان و جامعه نظام اداری و کشور خویش نموده اند را قابل تقدیر دانست.

سعادتی با اشاره به عملکرد و خدمات صندوق بازنشستگی، کلیه خدمات و اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ تاکنون و اقدامات انجام شده در سالجاری و تسهیلات پرداختی و…را برای بازنشستگان تشریح کرد.

در این مراسم، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در خصوص پاسداشت و ارج نهادن به مقام و منزلت پیشکسوتان و توجه بیشتر پیگیری مسایل همسانسازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

گفتنی است، در این مراسم به کلیه منتخبین اول تا سوم نفرات برتر در جشنواره مسابقات ورزشی ، نخبگان فرهیخته بازنشسته و روسای کانونها لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید. همچنین در طول مراسم علاوه بر موسیقی زنده و پذیرایی ، اکیپ علوم پزشکی از حضار محترم تست قند و فشار خون به عمل آوردند.