مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: اصلاح ساختار اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری تصویب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تصویب اصلاح ساختار اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان در نخستین همایش مشترک مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، افزود: ساختارهای تخصصی در صندوق بازنشستگی کشوری به هم‌افزایی در این مجموعه کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: افرادی که در صندوق بازنشستگی کشوری به آن‌ها خدمت می‌کنیم شایسته خدمت هستند و هر قدر برایشان تلاش کنیم، بازهم اندک است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه این صندوق امانت‌دار شریف‌ترین انسان‌های جامعه است، گفت: ساختارها در این مجموعه نقش سخت افزاری بسیار مهمی برای ارتقاء دارند و به کارگیری مدیران قوی مانند نرم افزارهایی در این راستا عمل می‌کنند. بنابراین با بازنگری در ساختارها و ارتقاء آموزشی افراد اصلاح ساختارها را به تصویب رساندیم.
اسلامیان تاکید کرد: هر تغییری با تغییر فکر آغاز می‌شود، بنابراین برای بالابردن بهره‌وری در صندوق بازنشستگی کشوری به تغییر تفکرات نیازمندیم.
شایان ذکراست، در این همایش ایزدی رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از جامعه آماری یک میلیون و سیصد هزارنفری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد.
وی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری امانت دار سرمایه‌های زندگی تعدادی از هم‌وطنان عزیز است که باید بتوانیم بار این امانت را به خوبی به دوش بکشیم و آینده‌شان را تامین می‌کنیم.
برادران معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این همایش از افزایش ۲۰۶ درصدی تعداد بازنشستگان از سال ۸۲ تا کنون خبرداد و افزود: این ارقام از حرکت جامعه ما به سوی سالمندی حکایت دارند.
شایان ذکراست نخستین همایش مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری در راستای هم اندیشی و تبیین برنامه‌ها و انتظارات از حوزه سرمایه‌گذاری اقتصادی شرکت‌های سرمایه پذیر وابسته و تابعه و به منظور ارتقای اقتصاد ملی و رونق آن و افزایش بازدهی و بهره‌وری با مدد رهنمودها و پیام مقام عظمی ولایت، حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای (مدظله العالی) و در سایه درایت دولت تدبیر و امید در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت برگزارشد.