به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی گیلان با بازنشستگان ساکن در خانه سالمندان رشت

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان به مناسبت گرامیداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان » با بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان در خانه سالمندان رشت دیدار کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، در این دیدار که با همراهی مدیر کل بهزیستی استان گیلان و رئیس بهزیستی شهرستان رشت انجام شد، از سه بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی کشوری که بعد از بازنشستگی در خانه سالمندان رشت سکونت دارند، تجلیل شد.

محمدیان با اشاره به لزوم توجه به بازنشستگان مقیم در آسایشگاه ها افزود: دیدار و تجلیل از این عزیزان از مهمترین وظایف مدیران صندوق بازنشستگی کشوری است.

در حاشیه این دیدار، بازنشستگان مقیم در آسایشگاه سوالاتی را در خصوص وضعیت بیمه های تکمیلی خود پرسیدند که ضمن پاسخگویی مدیر استان، مقرر شد مدیریت خانه سالمندان با خانواده این عزیزان ارتباط برقرار کرده و در خواست های این عزیزان فورا پیگیری شود.

در پایان این دیدار، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود، از مقام و منزلت این عزیزان تقدیر کرد.