نشست مشترک مدیران کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد

با حضور معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری، نشست مشترک مدیران کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نشست مشترک مدیران کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور معاون اداری – مالی و عده ای از مدیران و اعضای هیئت مدیره مرکزی و مدیران کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور، روز دوشنبه هجدهم خردادماه در محل باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.
در این نشست چشم‌اندازی از نظام پرداخت حقوق توسط صندوق به مشترکین، موضوع مطالعه و برنامه‌ریزی برای حوزه سلامت جسمی و روحی بازنشستگان، بیمه تکمیلی درمان، بیمه عمر و حوادث، پرداخت وام ضروری، برگزاری تورهای زیارتی و مسافرتی، تهیه آیین‌نامه ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان برای ارایه به هیئت وزیران به منظور تصویب، امضای تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری با موضوع تعامل اقتصادی فرهنگی اجتماعی و آموزشی و نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری ارایه شد.
بر پایه این گزارش در این نشست اعضای هیئت مدیره مرکزی وعده ای از مدیران کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور به ذکر مسایل، مشکلات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بازنشستگان پرداختند.