آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور معاون اداری مالی، رشیدی مدیرکل فرهنگی، بخشی زاده مدیرکل امور مالی و حاج قربان مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از مدیران کانون‌های بازنشستگی و شرکت کنندگان در این جشنواره در روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این مراسم از نفرات اول تا سوم هر رشته با تقدیم لوح و هدیه تجلیل شد.
شایان ذکر است جشنواره ورزشی ویژه بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، در تاریخ پنجم، ششم و دهم خرداد و در سه رشته تنیس روی میز، شطرنج و دارت در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
در این آیین، معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره اظهار داشت: این کار خوب است ولی کافی نیست و زمانی کامل می‌شود که تمامی بازنشستگان کشور در این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به راه‌اندازی سایت پایش که ترکیبی از پاکی، ایمان، یاری و شادی است، تهیه طرح ارتقاء شأن و منزلت بازنشستگان برای ارایه به هیئت وزیران و ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات بازنشستگان و کانون‌ها را خواستار شد تا زمینه ارتقاء و بهبود خدمات و وضعیت عمومی بازنشستگان فراهم شود.
وی در پایان یادآور شد که همه مسئولین خدوم صندوق بازنشستگی کشوری با تلاش و کوشش در جهت رفع تنگناها و مشکلات بازنشستگان گام بر می‌دارند.