مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان خبر داد:

آیین هجدهمین بزرگداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان” و تجلیل از بازنشستگان نمونه استان خوزستان برگزار شد

آیین هجدهمین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان” و تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ آیین هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان نمونه استان خوزستان با حضور آیت الله فرحانی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری، دکتر دهدشتی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی و سایر مسئولین استانی و همچنین با حضور پر شور بازنشستگان معزز و خانواده های محترم ایشان درروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع سخنرانی، شعرخوانی، موسیقی، استنداپ کمدی و اهدای جوایز و با استقبال پر شور حاضرین همراه بود، قرآن کریم در ابعاد ۶۰ در ۴۵ و وزن ۲۷ کیلوگرم که توسط سیدعزیزالله آذرنگ بازنشسته کشوری کتابت شده است و همچنین پرچم گنبد و مزار مطهر حضرت امام حسین(ع) در معرض عموم حاضرین قرار گرفت.

گفتنی است درحاشیه این مراسم ایستگاه سلامت با همکاری مرکز بهداشت استان و با حضور پزشک، کارشناس تغذیه، روان شناس و مراقبین سلامت خانواده و پیشگیری به ارائه خدمات به بازنشستگان و خانواده محترم ایشان پرداخت.

در پایان مراسم از ۶ نفر از بازنشستگان نمونه استانی در شش محور با اهدای لوح، گل و تندیس تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است اسامی بازنشستگان نمونه استانی در سال ۱۴۰۲ به شرح ذیل می باشد.
۱. پروفسور امیدعلی شهنی کرم زاده عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه شهید چمران اهواز
۲. فضل الله دژم بازنشسته آموزش و پرورش بهبهان
۳. غلامرضا فرده گر بازنشسته آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز
۴. سیدعزیزالله آذرنگ بازنشسته اداره کل ثبت احوال استان خوزستان
۵. دکتر رضوان حاجی شرفی بازنشسته دانشگاه فرهنگیان
۶. محمد حمیداوی بازنشسته آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز