نشستی با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد

ایزدی: ارتقاء و ارایه فعالیت‌ها و خدمات بهتر به بازنشستگان کشوری در خانه‌های امید

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جلسه‌ای با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره، نمایندگان مدیران استانی و عده‌ای از مدیران کل ستادی صندوق بازنشستگی کشوری روز شنبه بیست و چهارم مردادماه، تشکیل شد.
ایزدی رییس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست اظهار داشت: فلسفه وجودی احداث خانه‌های امید یک کار پسندیده و نیکی است منتهی چون نسخه واحدی ندارند فعالیت‌ها براساس شرایط، بافت و ساختار استانی برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته می‌شد ولی باید سعی کرد با تهیه آیین‌نامه اجرایی یک وحدت رویه در اجرای خانه‌های امید ایجاد کنیم.
رییس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خانه‌های امید باید از امکانات و تجهیزات شرکت‌های تحت پوشش، شهرداری‌ها و سایر امکانات استانی بهره گرفت و با درایت و مدیریت بهینه در جهت ارتقای خدمات رسانی به بازنشستگان گام اساسی برداشته شود.
گفتنی است در این جلسه جمشید تقی‌زاده، سید مجید موسویان، سیدغلامرضا هاشمی اعضای هیئت مدیره صندوق به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای اجرایی پرداختند.
همچنین حکیم‌زاده مدیر صندوق استان فارس، جعفری مدیر صندوق استان گلستان، عبادی مدیر صندوق استان اصفهان، قاسمی مدیر صندوق استان آذربایجان شرقی و بنایی مدیر صندوق استان خراسان رضوی به بیان مصادیق، اقدامات و فعالیت‌های خانه‌های امید در استان‌ها اشاره و قرار شد مسایل، مشکلات و راه‌کارهای اجرایی و عملیاتی آن به صورت کارشناسی بررسی و به مرحله اجرا گذاشته شود.
براساس این گزارش احداث خانه‌های امید به استناد مصوبه هیئت وزیران به منظور ایجاد نشاط، طراوت و غنی‌سازی اوقات فراغت بازنشستگان احداث شده است و در حال حاضر ۲۹ باب در ۱۹ استان به مرحله بهره‌برداری رسیده، ۹ باب در حال ساخت و ۶ باب کلنگ زنی شده است.