به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد؛

آیین تجلیل از بازنشستگان کشوری عرصه ورزش خوزستان برگزار شد

آیین تجلیل از آقایان لفته سه برادران و عبدالمجید باقری نیا بازنشستگان کشوری و پیشکسوتان عرصه ورزش خوزستان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ در راستای اهداف هجدهمین بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان»، “آرش رشادتمند” مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان و “حمید بنی تمیم” مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از آقایان “لفته سه برادران” و “عبدالمجید باقری نیا” از بازنشستگان کشوری و پیشکسوتان عرصه ورزش استان خوزستان در روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان تجلیل کردند.

در این دیدار رشادتمند مدیر صندوق استان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده این عزیزان در عرصه ورزش به ویژه فوتبال گفت: سابقه درخشان پیشکسوتان عزیز ورزش چون نگینی در تاریخ ورزش خوزستان می درخشد و مایه مباهات صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی افزود: با این نگاه که اداره کل ورزش و جوانان خانه پیشکسوتان ورزش است، به همین دلیل مراسم تجلیل از این دو پیشکسوت ارزشمند ورزش خوزستان در این مکان انجام پذیرفت.

دکتر بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز ضمن تقدیر از ابتکار و حسن نیت صندوق بازنشستگی کشوری در تجلیل از پیشکسوتان ورزش و فراهم نمودن این دیدار افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده همکاری با بخش های مختلف در راستای استفاده از تجربیات پیشکسوتان ورزشکار می باشد و خواستار تداوم چنین برنامه هایی شد.

وی افزود: اقدامات مختلفی در حال برنامه ریزی جهت ارائه خدمات حوزه ورزش به بازنشستگان و جامعه پیشکسوتان در این اداره کل در دست اقدام است که ان شاءالله پس از تحقق اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه این دیدار آقایان عبدالمجید باقری نیا و لفته سه برادران ضمن ابراز خرسندی از این اقدام به بیان دیدگاه ها و سوابق خود در حوزه ورزش خوزستان به ویژه فوتبال پرداختند.

گفتنی است آقای لفته سه برادران مدیر و موسس و سرمربی گری تیم فوتبال جنوب اهواز، مربی تیم های فولاد خوزستان، شاهین اهواز، ملی حفاری و… و آقای عبدالمجید باقری نیا سرمربی گری تیم های فوتبال استقلال خوزستان و اهواز و نفت مسجد سلیمان، شاهین اهواز، جنوب اهواز، فولاد خوزستان، عملیات غیر صنعتی ماهشهر، تراکتورسازی تبریز، فولاد یزد، پاس همدان، پگاه شوش، کوثر خرم آباد، دیهیم اهواز، شهرداری بندرعباس و مس شهر بابک از تیم های لیگ برتری، دسته یک و… را در کارنامه خود دارند.

وی همچنین در سال ۱۳۶۸ با تیم شاهین اهواز قهرمان جام حذفی کشور شد و در مسابقات آسیایی در اندونزی شرکت کرد.

همچنین در این دیدار آرش رشادتمند مدیر صندوق استان از آقای حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و سرپرست، نایب رئیس و دبیر اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان ورزش مذکور تجلیل به عمل آورد.

در پایان این دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از آقایان باقری نیا و سه برادران با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و تندیس تجلیل کردند.