نظارت، کنترل و ارزیابی از مهم‌ترین فرایندهای اجرای بیمه تکمیلی درمان است

معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری، در همایش توجیهی ناظران بیمه تکمیلی درمان مطرح کرد: نظارت، کنترل و ارزیابی از مهم‌ترین فرایند اجرای بیمه تکمیلی درمان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، همایش توجیهی ناظران بیمه تکمیلی درمان در روزهای چهارشنبه یازدهم و پنجشنبه دوازدهم شهریورماه در محل هتل فردوسی تهران در حال برگزاری است.
براساس این گزارش، ترابی معاون اداری مالی صندوق بازنشستگی کشوری در این همایش افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های صندوق بازنشستگی کشوری اجرای بیمه تکمیلی درمان است.
وی اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات، موانع و محدودیت‌های مالی و بودجه‌ای، صندوق بازنشستگی کشوری اجرای بیمه تکمیلی درمان را از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات خود می‌داند؛ به‌طوری‌که اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان که حدود ۶۰۰ میلیارد تومان آن از محل منابع داخلی صندوق و مابقی آن از سهم سرانه خود بازنشسته تامین می‌شود.
ترابی تاکید کرد: نظارت، کنترل و ارزیابی از فرایند اجرای بیمه تکمیلی درمان از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که ناظران و مسئولین اجرای طرح باید به آن توجه داشته باشند.
گفتنی است این همایش دو روزه در قالب اجرای کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و متخصصین اهل فن به کار خود ادامه می‌دهد.