در هفته تکریم بازنشستگان در خانه امید محلات برگزار شد؛

مسابقات ورزشی و گردهمایی بازنشستگان شهرستان محلات به مناسبت ۲۵ ذی الحجه

بازنشستگان محلاتی با حضور در خانه امید محلات،  هفته تکریم بازنشستگان را گرامی داشتند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، اقدامات برنامه ریزی شده جهت هجدهمین بزرگداشت روز خانواده و  تکریم بازنشستگان در شهرستان محلات با آماده سازی فضای شهری و نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر آغاز شد.

در ادامه با همکاری هیات ورزشی دارت و شطرنج محلات مسابقات ورزشی ویژه بازنشستگان در دو رشته شطرنج و دارت در دو بخش خانمها و آقایان صبح یکشنبه ۱۸ تیر ماه با حضور ۳۰ ورزشکار محلاتی در خانه امید محلات برگزار و در انتهای مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

اقدامات بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، با دورهمی بازنشستگان آن شهرستان در روز چهارشنبه ادامه یافت.

در این مراسم که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعیت هلال احمر شهرستان محلات روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با استقبال خوب این عزیزان و با حضور ۱۰۰ نفر از بازنشستگان گرامی شهرستان محلات برگزار شد، مصطفی شعبانی از اعضای هیات امنای خانه امید محلات ضمن خیرمقدم به حضار ، از اقداماتی که در آن مرکز برای بازنشستگان ارائه می شود سخن گفت.

این دورهمی با مشارکت بازنشستگان و با برگزاری برنامه هایی همچون شعرخوانی، موسیقی سنتی ، کارگاه آموزشی نیازمندی های حقوقی و روانشناسی ، قرعه کشی بین حاضرین ادامه یافت.

ایستگاه سلامت جهت اندازه گیری فشار و قندخون در حاشیه این مراسم برپا شد و در انتهای این برنامه از حضور این عزیزان با اهدای گل قدردانی شد.