اسلامیان در نشست علمی و هم‌اندیشی پیرامون موضوعات راهبردی صندوق: استراتژی صندوق بازنشستگی حرکت در مسیر اقتصادی درست

دکتر محمود اسلامیان در روز سه‌شنبه سی و یکم شهریورماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس در نشست علمی و هم‌اندیشی پیرامون موضوعات راهبردی صندوق اظهار داشت: تلاش و کوشش ما در صندوق این است که صندوق را در مسیر اقتصادی درست حرکت دهیم تا چرخه اقتصادی آن با کمک دولت محترم در مسیر اهداف تعیین شده جهت داده شود.
اسلامیان تاکید کرد: باید تلاش کنیم با تدوین برنامه‌ریزی درست و ترسیم برنامه راهبردی وابستگی هزینه‌ای صندوق را به دولت کاهش دهیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: توان آینده‌نگری، شناسایی محیط و برنامه‌ریزی اثربخش برای موفقیت در آینده در گروی دارا بودن تفکر استراتژیک است.
وی در پایان لزوم توجه به تفکر برنامه‌ای و داشتن برنامه منسجم توام با استراتژی مدون را به همه شرکت‌های اقتصادی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری توصیه کرد.
براساس این گزارش موسسه مطالعات صندوق بازنشستگی کشوری با مدیریت دکتر حجت‌الله میرزایی با ترسیم برنامه جامع آموزشی در نظر دارد تا پایان سال جاری ۱۸ دوره آموزشی و نشست علمی پیرامون موضوعات راهبردی صندوق‌های بیمه اجتماعی و بازنشستگی را با مشارکت صندوق‌های بیمه‌ای و اجتماعی برگزار نماید.
شایان ذکر است اولین نشست علمی این دوره‌ها با موضوع ضرورت و ملاحظات تدوین برنامه راهبردی برای صندوق‌های بازنشستگی (بازخوانی یک تجربه) با ارایه تجارب موفق در وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط دکتر مجتبی لشکر بلوکی مدرس دانشگاه صنعتی شریف و مشاور راهبردی وزیر امور اقتصادی و دارایی و با شرکت مدیران و کارشناسان صندوق‌های بازنشستگی کشوری، بیمه عشایر و روستایی، تامین اجتماعی و … برگزار شد.

تصاویر این نشست در بخش عکس سایت موجود است.