جشن بزرگ مهر گروه صنعتی ملی

جشن بزرگ مهرگروه صنعتی ملی در روز دوشنبه ۱۳ مهرماه ۹۴ با حضور دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان شهر قدس، مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری و آتیه صبا، رئیس و اعضای جامعه صنعت کفش ایران، تولیدکنندگان و سایر مدعوین در ساختمان مرکزی گروه صنعتی ملی برگزار شد.
در این مراسم اسلامیان عرض تسلیت خود را برای حادثه منا اعلام و ضمن ابراز همدردی با خانواده بازماندگان به کوتاهی مسئولین سعودی در انجام وظایف خود که منجر به حادثه مزبور شد اشاره کرد و با مرور رفتارهای حکومت‌های قبل از انقلاب اسلامی و وابستگی آنها به بیگانگان خصوصاً دولت استعمارگر انگلیس بیان داشت: می‌بایست قدر نظام مقتدر جمهوری اسلامی را دانسته و با عنایت به منابع بسیار داخلی در حوزه‌های گوناگون از این امکانات استفاده صحیحی صورت پذیرد.
وی در ادامه ضمن بر شمردن اثرات مثبت توافق هسته‌ای در حوزه اقتصادی، گفت: سرمایه‌گذاران خارجی تمایل بسیاری برای ورود به بازار ایران دارند، که این فرصت می‌بایست مغتنم شمرده شود.
اسلامیان در پایان از برند ملی به‌عنوان یک نوستالوژی برای مردم ایران یاد کردند که می‌بایست در جهت اقتدار آن گام برداشت و به موضوع ارتقاء و کیفیت محصولات و کاهش قیمت‌ها توجه ویژه داشت.
صالحی مدیرعامل گروه صنعتی ملی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه منا توجه به دو شاخص مهم کیفیت و قیمت را ضروری دانسته و تأکید داشت که کیفیت محصولات می‌بایست همواره ارتقاء و قیمت محصولات نیز متناسب با کشش بازار تعدیل و کاهش پیدا کند و نهایتا بتوانیم محصولات با کیفیتی داشته باشیم که قابلیت صادرات به بازارهای کشورهای دیگر را داشته باشد.
وی علاوه بر دو چشم انداز و هدف فوق افزایش دو برابری تعداد فروشگاه‌های کفش ملی و رساندن تعداد آن به ۵۰۰ باب را از دیگر اهداف گروه ملی برای دستیابی به سهم بیشتر بازار کفش ایران و پاسخگویی به نیاز مشتریان برند ملی اعلام کرد.
در ادامه مراسم جوایز برندگان جشنواره نوروزی ۹۴ کفش ملی که شامل ۶ دستگاه خودرو پراید و هفده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات بود توسط دکتر اسلامیان به اهدا شد.
همچنین در حاشیه این جشن، فروشگاه ۳۲۰ کفش ملی و نمایشگاه دائمی محصولات ملی واقع در محل دفتر مرکزی بدست دکتر اسلامیان افتتاح شد.