در هجدهمین بزرگداشت 25ذی الحجه انجام شد:

تجلیل از دو بانوی پزشک و پرستار بازنشسته استان مرکزی

 به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از دو بانوی پزشک و پرستار بازنشسته استان مرکزی تجلیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی؛ در سلسله دیدارهای صورت گرفته با مفاخر، مشاهیر و پیشکسوتان عرصه خدمت و  به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از دو بانوی پزشک و پرستار بازنشسته استان مرکزی تجلیل به عمل آمد.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی باتفاق تنی چند از کارشناسان این صندوق و نماینده امور بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی در هفته تکریم بازنشستگان با حضور در مطب خانم دکتر مهران میرسعیدی پزشک زنان ، داخلی و خانم آمنه دارنگ سرپرستار بازنشسته از خدمات ایشان در حوزه سلامت، درمان و پزشکی قدردانی کردند.

حسامی با اشاره به اینکه هفته تکریم بازنشستگان فرصت مغتنمی است تا از بازنشستگان فعال در عرصه های مختلف کنیم گفت: به ویژه تلاش های ارزنده کادر درمان که به واسطه مهارت ، دانش ، تجربه و تخصص ایشان همواره نوید بخش سلامت و امید در جامعه هستند.

خانم دکتر میرسعیدی بازنشسته سال ۷۴ دانشگاه علوم پزشکی، بعد از گذشت ۲۸ سال از زمان بازنشستگی همچنان و به طور مستمر نسبت به درمان بیماران اقدام می کند.

وی از پزشکان حاذق ، به نام و متبحر شهر اراک است که بیش از ۱۷ سال در مناطق محروم استان مرکزی مشغول به طبابت بوده و دارای فعالیت های خیرخواهانه متعددی است. دستگیری از نیازمندان ، تامین داروی مورد نیاز و ویزیت رایگان را در کارنامه کاری خویش دارد.

در طی دیداری دیگر، با حضور در منزل خانم آمنه دارنگ سرپرستار دانشگاه علوم پزشکی از فعالیتهای ایشان در حوزه پزشکی تجلیل شد.

وی سال ها به عنوان پرستار و سرپرستار بخش اطفال فعالیت کرده و در سال ۹۱ به افتخار بازنشستگی نایل گردیده و در حال حاضر نیز در بخش آموزش مشغول فعالیت هستند. گفتنی است که همسر ایشان نیز از بازنشستگان مرکز بهداشت استان هستند.

در پایان این دیدارها با اهدای هدایا، لوح سپاس و گل از زحمات و فعالیت های این عزیزان تجلیل شد.