به مناسبت 25 ذی الحجه انجام شد:

دیدار با مسن ترین بازنشسته استان مرکزی

مدیر استان مرکزی در هفته تکریم بازنشستگان با مسن ترین بازنشسته استان مرکزی ساکن شهر اراک دیدار کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، در هفته تکریم بازنشستگان مدیر استان با «غلامعلی نادری فر» مسن ترین بازنشسته استان مرکزی ساکن شهر اراک دیدار کرد.

غلامعلی نادری فر، متولد سال ۱۳۰۲ است که در سال ۵۹ با بیش از ۳۲ سال خدمت در اداره کل راه آهن استان مرکزی به افتخار بازنشستگی نایل شد. این دیدار با حضور رییس اداره رفاه و منابع انسانی اداره کل راه آهن استان مرکزی و رییس کانون بازنشستگان کشوری در منزل شخصی ایشان صورت پذیرفت.

وی به دلیل بیماری های متعدد از جمله سکته مغزی و تشنج در سالهای اخیر توان حرکتی خود را از دست داده و زندگی روزمره ایشان بر روی تخت سپری می شود و دو نفر از فرزندان دختر ایشان به طور تمام وقت به نگهداری و رسیدگی از پدرشان می پردازند.

برخی از مشکلات نگهداری سالمندان با محدودیت حرکتی از سوی خانواده ایشان مطرح شد که خواهان توجه و رسیدگی بیشتر مسولین به این قشر و حمایتهای معنوی بیشتر و اختصاص پرستار سالمند شدند.

وی هزینه های سنگین بهداشتی و درمانی و پزشکی را از جمله مشکلات پیش رو اعلام کرد.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی، در این دیدار با اشاره به اینکه  محدودیت حرکتی سالمندان علاوه بر زندگی شخصی خود زندگی اعضای خانواده و نزدیکان او را هم با اختلال مواجه میکند حسن خلق آقای غلامعلی نادری فر حاکی از  این موضوع است که فرزندان ایشان هم محیط خوب و آرامی را برایشان فراهم نموده اند مصاحبت و همراهی آنان را ارزشمند تلقی کرد و سلامتی کامل، طول عمر توام با عزت و سربلندی را برای خانواده نادری فر از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

در پایان با اهدای یادبود، گل و لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.