همایش مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد

همایش مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری با حضور «دکتر محمود اسلامیان» مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری، در محل این صندوق، روز چهارشنبه بیست و دوم مهر‌ماه برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در بخشی از سخنانش در این نشست اظهار داشت: دو در هزار هزینه‌های صندوق هزینه جاری است و از نظر بهره‌وری صندوق بازنشستگی کشوری یکی از بهترین دستگاه‌های کشور است.
اسلامیان افزود: تلاش برای بهبود و ارتقای وضعیت معیشت و ارایه خدمات و سرویس‌های مناسب برای بازنشستگان یک اولویت است که باید مدیران به آن توجه داشته باشند.
اسلامیان تاکید کرد: دغدغه اصلی ما تأمین حقوق برای بازنشستگان عزیز است که با پیگیری فراوان هر ماهه بخش عمده‌ای از حقوق را از دولت تأمین می‌کنیم.
وی برگزاری تورهای زیارتی، سیاحتی و افزایش آمار تورها نسبت به سال‌های گذشته، اجرای بیمه تکمیلی درمان با اختصاص اعتبار قابل ملاحظه، پرداخت وام ضروری به ۲۵۰ هزار بازنشسته و تلاش برای تجلیل و تکریم از بازنشستگان را از مهم‌ترین کارها برشمرد.
معاون اداری مالی صندوق نیز گفت: ما در صندوق تلاش کردیم خدماتی تحت عنوان رفاهی به صورت گسترده در اختیار استان‌ها قرار گیرد.
وی با اشاره به مکانیزه کردن سیستم اداری و اتوماسیون اداری در اکثر استان‌ها گفت: هزینه هنگفتی در بحث اتوماسیون اداری صورت گرفته و تلاش زیادی برای اینکار انجام شده تا تمام مکاتبات و مسائل از طریق مکانیزه صورت گیرد و استفاده از کاغذ به حداقل میزان برسد.
وی افزود: تفاهم نامه هایی با شرکت پست و پیشخوان دولت برای کاهش فشار و برون سپاری مسائل بسته شده است. همچنین با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با آموزش و پروش منعقد شده است حداقل در ۱۶ استان کشور اطلاعات شاغلین به صورت مستقیم دریافت می‌کنیم.
معاون اداری مالی صندوق همچنین از آموزش به عنوان بخش مهم و اساسی نام برد و با توجه به افزایش بیش از حد نیروی شاغل در دولت گذشته، افزود: بهتر است با آموزش پرسنل کیفیت بالا رود نه کمیت.
براساس این گزارش، مدیران ستادی و استانی در این نشست به بیان اقدامات، عملکرد و برنامه‌های آتی حوزه مسئولیت خود در صندوق بازنشستگی کشوری پرداختند و در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.