با حضور جمعی از بازنشستگان انجام شد؛

برگزاری همایش گرامیداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» در رشت

همایش گرامیداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» در شهر رشت برگزار شد.

 

صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان گیلان، طی مراسم با شکوهی که با دعوت از نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، مدیران کل دستگاه های اجرایی، اعضای شورای رفاه استان، روسای کانون های بازنشستگی استان گیلان و با استقبال بی نظیر بازنشستگان و خانواده محترمشان همراه بود، با اجرای برنامه های متنوعی همایش گرامیداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» را برگزار کرد.

در این همایش، «سجاد محمدیان» مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان، ضمن تبریک این روز به بازنشستگان ارجمند و خانواده های محترمشان، به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان گیلان و خدمات صندوق پرداخت و برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی این مدیریت به مناسبت گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان را که طی دو هفته انجام گردید، تشریح کرد.

وی با اشاره به اقدامات بسیار مثبت انجام شده با ورود جناب آقای دکتر ترکی در صندوق بازنشستگی کشوری از جمله: پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان، پرداخت به موقع کسورات دستگاه ها، پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ، برداشته شدن سقف هزینه بستری در بیمارستان ها و افزایش مبالغ وام حمپاد، وام ضروری و وام ازدواج، افزود: طبق آخرین مصاحبه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا آخر تیر ماه مشخص خواهد شد.

در این نشست، دلخوش نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس، از پیگیری مشکلات و خواسته های بازنشستگان در مجلس خبر داد.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، با تبریک این روز از زحمات و تلاش های صادقانه طی سی سال خدمت بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، شش تن از بازنشستگان نمونه استانی در شش محور معرفی و تجلیل شدند.