برگزاری کنفرانس چالش ها و راهکارها در یک اقتصاد جهانی و فعالیت پیشگیری جهانی

به گزارش اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ISSA) سی و چهارمین کنگره بین المللی ایمنی و بهداشت A+A، پنج تا هشت آبان ۱۳۹۴ در دوسلدورف آلمان در ارتباط با ایمنی و بهداشت برگزار خواهد شد. انتظار می رود بیش از ۵۰ هزار شرکت کننده برای بهره مندی از این نشست بین المللی حضور داشته باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این کنگره بین المللی طیف گسترده ای از رویدادها، سمینارها، سمپوزیوم ها و کنفرانس های ایمنی و بهداشت حرفه ای است که قسمتی از آن را اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ISSA) و سازمان بین المللی کار (ILO) با همکاری انجمن فدرال آلمان درحیطه موضوعی ایمنی و بهداشت شغلی سازماندهی می کنند. کنفرانس چالش ها و راهکارها در اقتصاد جهانی ضمن ایجاد یک فرصت مناسب برای اعضای اتحادیه، به ایجاد فضایی جهت به اشتراک گذاشتن تجربه و تبادل عملکرد مطلوب در زمینه ایمنی و بهداشت می پردازد.
چشم انداز کلی کنفرانس افزون بر ترویج فرهنگ پیشگیری جهانی که تامین اجتماعی در آن نقش کلیدی دارد، به موضوعاتی در زمینه آموزش و پرورش، ایمنی در معادن، بخش های ساخت و ساز و نساجی اشاره کرده و بیان می کند که چگونه می توان به محیط های کاری عاری از هرگونه حادثه ای دست یافت.
همچنین ضمن تاکید بر نقش تامین اجتماعی و تصمیم گیری درمورد آن، به ترویج رفاه در محیط کار پرداخته که این موضوع به عنوان یک راه حل برای مقابله با خطرات روانی درنظر گرفته شود.