با حضور 340 بازنشسته کشوری؛

مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان در زنجان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی با حضور مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی استان و حدود ۳۴۰ نفر بازنشستگان شرکت کننده و خانواده آنها برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان زنجان، «میرهادی موسوی» مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان در این مراسم ضمن بر شمردن اهمیت و‌جایگاه خانواده در نظام اسلامی، از بازنشستگان به عنوان بزرگان خانواده و فرهیختگان و ذخیره های باارزش جامعه نام بُرد.

موسوی ادامه داد: انتخاب بازنشستگان نمونه با نشست های سازنده با کار گروه انتخاب بازنشستگان نمونه انجام شد در این بین تعداد ۲۰ نفر از بازنشستگانی که از طرف دستگاههای استان معرفی شده بودند بعنوان بازنشسته نمونه در ۶ محور انتخاب شدند که در این مراسم از آنها تجلیل بعمل آمد.

موسوی در ادامه مطالب خود گفت: در این مراسم از نفرات برتر پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان و همچنین از نفرات اول و دوم و سوم مسابقه رالی که در ۱۸ خرداد برگزار شده بود با اهدای لوح قهرمانی و هدایای تجلیل شد.

در ادامه مراسم از یکی از بازنشستگان حاضر دعوت شد تا در خصوص دوران بازنشستگی و مشکلات آن صحبتی کند که سید یعقوب حسینی بازنشسته سازمان ثبت احوال استان بر روی جایگاه حاضر شدند.

حسینی قبل از هر چیز از مدیر عامل جناب آقای ترکی و مسئولین صندوق بابت اهمیت به بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد و دوران بازنشستگی را دوران طلائی خواند که در این دوران بازنشسته از مشکلات کار فارخ شده و خود را وقف خانواده می کند.

وی همچنین از مشکلات بازنشستگان گفت که در دوران بازنشستگی بدن فرسوده شده و نیاز به مراقبت و هزینه دارد.

حسینی از دولت و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری خواست در خصوص معیشت و بیمه های تکمیلی بخصوص هزینه های دندان و آزمایشگاها که بازنشستگان نیاز به بیشتری دارند توجه بیشتری کنند.

این مراسم با برنامه های متنوع و با شور نشاط شرکت کنندگان به پایان رسید.