نشریه ثمر منتشر شد

جدیدترین شماره نشریه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی صندوق بازنشستگی کشوری «ثمر» منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سخن نخست نشریه ثمر به قلم محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به موضوع صندوق‌های بازنشستگی در برنامه ششم توسعه اشاره دارد.
اخبار این شماره نشریه نیز به موضوعاتی همچون تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، نشست علمی و هم‌اندیشی پیرامون موضوعات راهبردی صندوق، دوره آموزشی قوانین و مقررات بازنشستگی کشوری، معارفه معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق، همایش مدیران ستادی صندوق و خبرهای کوتاه اختصاص داده شده است.
معرفی نخبگان بازنشسته بخش دیگری از صفحات نشریه ثمر شماره مهرماه است که به معرفی دکتر مهدی بهزاد، دکتر علی اکبر فرهنگی، دکتر مسلم بهادری، دکتر محمدتقی روحانی رانکوهی و هنرمند فرهیخته ایرج راد پرداخته است.
گفت‌وگو با دکتر علی شریعتمداری، استاد تعلیم و تربیت در خصوص جایگاه برجسته تربیت در مبانی و آموزه‌های دینی و مقاله‌ای درباره افق‌های بازنشستگی از منظر اشتغال و جمعیت، گفت‌وگو با خانم مرضیه غفاریان نیکوکار بازنشسته بخش دیگری از مطالب این شماره است.
نقل حکایت و روایت عنوان مطلبی است از دکتر محمود حکیمی پژوهشگر صاحب نام و بازنشسته فرهنگی و معرفی کتاب‌های بازنشستگان که در این شماره درج شده است.
«بی تعارف» عنوانی است که در هر شماره‌ی ثمر به پرسش‌ها و مشکلات گوناگون بازنشستگان ارجمند می‌پردازد.
شماره ۳۰۴ نشریه ثمر را می‌توانید از سایت صندوق بازنشستگی کشوری مشاهده و یا دریافت نمایید.